امکان بررسی تا 100 آدرس وب سایت وجود دارد (هر آدرس در یک خط قرار گیرد)
پیج رنک گوگل عددی از 0 تا 10 است که توسط موتور جستجوی گوگل به هریک از صفحات یک وب سایت اختصاص می یابد. گوگل با تجزیه و تحلیل لینک های ورودی و خروجی یک وب سایت رتبه ای را تحت عنوان پیج رنک یا رتبه صفحه به هر یک از صفحات سایت اختصاص می دهد به طوری که هرچقدر عدد رتبه به 10 نزدیک تر باشد به این معنی است که صفحه مورد نظر لینک های ورودی بیشتری داشته و از نظر موتور های جستجو دارای ارزش بیشتری می باشد و در مرتب سازی نتایج جستجو توسط موتورهای جستجو در رتبه های بالا قرار خواهد گرفت.
قرار گیری در رتبه های بالای نتایج موتور های جستجو به معنای افزایش بازدید سایت و دسترسی به کاربران بیشتر می باشد به همین دلیل است که امروزه صاحبان وب سایت ها و شاغلین تجارت الکترونیک به معیارهای سنجش ارزش صفحات وب همچون پیج رنک گوگل (Google PageRank) و رتبه الکسا (Alexa Rank) اهمیت بسیاری قائل هستند و اقدامات بسیاری در خصوص بهینه سازی سایت، افزایش بازدید سایت، بازاریابی اینترنتی انجام می دهند تا در تقابل با رقبای خود در بازار تجارت الکترونیک جایگاه مناسبی تصاحب نمایند.